در جریان مصاحبه Shuhei Yoshida با مجله Dengeki PlayStation دربارهی اینکه در تاریخ سونی، Playstation 3 سختترین کنسول از نظر توسعهی بازیهای مختلف بر روی آن بوده و اینکه Playstation 4 به گونهای طراحی شده است تا سونی مجددا مرتکب این اشتباه نشود، توضیح داده است.ادامه خبر را با ویجی دی ال همراه باشید.
یوشیدا اضافه کرد که پیچیده بودن سختافزار پلتفرم مقصد باعث میشود تا توسعه دهندگان نتوانند به درستی بر روی ساخت بازیهای خود تمرکز کنند. بنابراین، تلاش سونی به این نکته معطوف شده است که تا جایی که امکانش وجود دارد، ساخت بازیها بر روی سختافزار پلی استیشن راحت و آسان باشد. یوشیدا گفت که Playstation 4 و Playstation 5 با در نظر داشتن همین موضوع طراحی شدهاند.
همچنین، شوهی یوشیدا اشاره کرد که بسیاری از توسعهدهندگان به سونی میگویند که تاکنون بر روی هیچ سختافزاری همانند Playstation 5 از نظر راحتی توسعهی یک بازی بر روی آن کار نکردهاند.
ما تا کنون تصاویری از نسخه توسعهی Playstation 5 را دیدهایم و لازم به اشاره نیست که بسیاری از استودیوها در حال ساخت عناوین مختلف برای این کنسول قدرتمند میباشند؛ یکی از این بازیها Godfall میباشد که در مراسم The Game Awards به صورت رسمی معرفی شد. در هر صورت، به نظر میرسد که سختافزار Playstation 5 به گونهای طراحی شده است که نظر بازیسازان مختلف را به خود جلب کرده است.
ارسال دیدگاه